Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
679 Postów
AGNIESZKA M
(AGA76)
Wyjadacz
Hahaha no to mamy kobitki wspolny maraton filmowy forumowy Daris ja juz go tyle razy ogladalam a mimo tego nadal go uwielbiam A i Nasze chlopy lubia go ogladac z tego co tu czytam
Lady dosia mnie tez sie Legolas od poczatku podobalAle jako brunet w realu to juz nie to samo
Aragorn tez niezle ciacho mniam.....
Tak wiec zaczelysmy kobitki weekendzik Wladca Pierscieni-niezle
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
588 Postów
Ines Fernholc
(Tuptusiowata)
Wyjadacz
Dziewczyny możecie mi wytłumaczyć jak załatwić polską telewizję w Norwegii? Bo jestem zielona co do tego tematu a bardzo bym chciała mieć tutaj polską telewizję
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
1549 Postów

(aga31)
Maniak
Tuptusiowata, trzeba kupic w Polsce Polsat,Cyfre albo N. Przywiezc do Norwegi, zamontowac antene, ustawic i juz
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
491 Postów
Dobrochna AS
(lady_dosia)
Wyjadacz
Tuptusiowata - dokładnie tak jak pisze Aga. Anteny nie musisz przywozic tylko dekoder, sama antene kupisz np w Biltema, za niecałe 400 nok z tego co pamietam.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
588 Postów
Ines Fernholc
(Tuptusiowata)
Wyjadacz
To będę musiała załatwić dekoder z polski i po prostu kupić antenę satelitarną z Billtemy? A jaką polską kablówkę najbardziej tutaj polecacie? Ja w Polsce miałam Cyfrowy polsat i nie byłam zadowolona w ogóle. Ciągle jakieś doliczenia do rachunku, blokowanie kanałów albo ogolny brak sygnału.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
491 Postów
Dobrochna AS
(lady_dosia)
Wyjadacz